Очевидна важливість електронної комерції
Один із основних уроків, які рітейлери повинні винести з поточної економічної ситуації, - це важливість можливості робити покупки в інтернеті та наявність інтернет-магазину. Компанії, які змогли продавати свої продукти та послуги в Інтернеті під час локдауну, досягли успіху набагато краще, ніж ті, хто цього не зробив. Важливість електронної комерції збережеться наступного року і наступні роки, при цьому очікується, що до 2021 року світові онлайн-продажі досягнуть майже 5 трильйонів. Крім того, за останніми прогнозами до 2040 року 95% покупок відбуватимуться в Інтернеті. Тепер, коли ми встановили очевидну важливість електронної комерції, розглянемо переваги кожної з них. Покупки в Інтернеті та покупки в магазині: переваги та недоліки І інтернет-магазини, і наземні магазини мають свої переваги, які корисні як рітейлерам, так і покупцям. Погляньмо на деякі з них. Переваги інтернет-магазинів: Доступність 24/7 - в той час як у звичайних магазинів є годинник роботи, доступ до веб-сайту електронної комерції можна отримати будь-коли з будь-якого місця. Клієнти можуть робити покупки в інтернеті по всьому світу і відразу, а товар буде доставлений пізніше, наступного дня або за кілька днів в залежності від швидкості роботи та доставки. Зручність – покупці можуть робити покупки, не виходячи з дому, без необхідності їхати до місця знаходження та стикатися з натовпом та довгими чергами біля каси. Економія часу – покупець може порівнювати та порівнювати товари з кількох веб-сайтів та купувати те, що їм найбільше підходить. Це можна зробити миттєво, не переходячи з одного магазину до іншого. Розширене охоплення - роздрібні торговці можуть звертатися до покупців за межами свого географічного регіону. Фактично, до 2021 року кількість онлайн-покупців, які активно здійснюють покупки в інтернеті, складе 2,14 мільярда осіб, і якщо у вас є веб-сайт електронної комерції, ви зможете отримати більшу частку ринку. Зниження витрат - зі звичайним магазином у вас величезні накладні витрати, такі як оренда, зарплата співробітників, закупівля матеріалів та багато інших. З інтернет-магазином можна уникнути цих витрат. До переваг фізичних магазинів можна віднести: Матеріальний елемент - покупці можуть фізично обмацати та приміряти товар, тим самим надавши їм більше впевненості у покупці. Миттєва доступність - як тільки покупець платить за товар, він відразу може почати користуватися ним. Досвід – багатьом людям подобається переходити з одного магазину до іншого та розглядати якийсь конкретний товар. Це дає їм приємні враження. Вартість доставки. Деякі інтернет-магазини пропонують безкоштовну доставку, а деякі – ні, і покупці не хочуть сплачувати додаткових зборів. Найменша ймовірність повернення - деякі предмети, такі як одяг та косметика, потребують ідеальної посадки, і буває складно зробити правильну покупку, не примірявши її. Тепер, коли ми розглянули переваги онлайн-покупок порівняно з офлайн-покупками, дізнайтеся, як компанії можуть об'єднати ці два досвіди, щоб скористатися перевагами обох тенденцій. Фізичний магазин або онлайн покупки в інтернеті Отримайте найкраще з обох світів. В даний час майже всі звичайні магазини мають свої інтернет-магазини, але для невеликих магазинів переваги переходу до електронної комерції є менш очевидними. Фактично, згідно з недавнім дослідженням Forbes, лише 28% малих підприємств продають товари через Інтернет. Однак вам не обов'язково одразу створювати повноцінний сайт електронної комерції. Ви можете почати зі створення вітрини на пром юа або на розетці, або тупо залити трохи товарів на олх, щоб спробувати щось для початку. Принаймні це забезпечить вам присутність в Інтернеті, яку ви зможете використовувати, щоб почати залучати нових клієнтів. Говорячи про залучення нових клієнтів, вам також необхідно, щоб вони поверталися, щоб купувати більше речей Іншими словами, вам потрібно розпочати будувати з ними тривалі стосунки. У звичайному магазині це досягається за рахунок широкого вибору продуктів, відмінного обслуговування клієнтів і винагороди ваших клієнтів за покупки у вашому магазині. Все це можна зробити в Інтернеті, розробивши програмне забезпечення для електронної комерції для вашого бізнесу. Ви також отримаєте додатковий бонус у вигляді охоплення клієнтів, які, можливо, ніколи не чули про ваші магазини або тих, хто живе в інших країнах. Прибутковість онлайн проти фізичного магазину Коли ми дивимося на статистику онлайн-покупок та покупок у магазині, ми бачимо, що електронна комерція тут є явним переможцем. По-перше, очікується, що покупки в інтернеті збільшуватимуться на 14,8% щорічно до 2023 року, тоді як зростання продажів цегли та будівельного розчину збільшиться лише на 1,9%. Якщо ми розширимо наші горизонти та подивимося на роздрібний продаж у всьому світі, грошові переваги електронної комерції стануть ще очевиднішими. Минулого року обсяг роздрібної електронної торгівлі в усьому світі становив 3,53 трильйона доларів, і очікується, що за наступні два роки ця цифра майже подвоїться до 6,54 трильйона доларів. Інтернет-магазини проти традиційних покупок Використовуйте технології для покращення покупок в Інтернеті. Коли ми раніше порівнювали переваги електронної комерції порівняно із звичайним товаром, ми побачили, що фізичні магазини все ще мають певні переваги. Однак веб-сайти електронної комерції можуть запропонувати ті ж можливості за допомогою технологій. Наприклад, якщо ми подивимося на Cosmia, роздрібного продавця косметики, вони можуть продавати свої товари в Інтернеті за допомогою AR. Покупці можуть відкрити свої телефони, переглянути каталог та приміряти окремі предмети чи готові образи. Додаток використовує фронтальну камеру для нанесення макіяжу на обличчя людини, якби він був у магазині. Зараз найкращий час для відкриття інтернет-магазину Для багатьох компаній немає необхідності робити вибір - покупки в інтернеті або традиційні покупки в магазині. Ви можете отримувати дохід від обох, пропонуючи своїм клієнтам найкращий досвід. Хоча деякі люди можуть сумніватися в тому, щоб зайнятися електронною комерцією і розглядають плюси та мінуси онлайн-покупок, ми ясно з усієї вищенаведеної статистики, що цей метод, як очікується, буде зростати в найближчі пару років і в майбутньому, і ви просто отримаєте більше переваг, ніж просто маючи фізичний магазин. Skywell Software може створити високоякісний магазин для вашого бізнесу, як ми зробили Auchan та інших лідерів ринку. Ми знаємо, що сьогодні шукають клієнти в онлайн-платформі, і розробимо для вас таку, яка змушуватиме клієнтів повертатися знову і знову. ⓕ